Falskt alarm!

Ännu har inte den där helvetes äckel-bacillen visat sig i min kropp, jag låg och vred mig hela natten och mådde dåligt och trodde att jag skulle behöva ta fram hinken å placera den intill min säng, men jag inbillade mig nog bara.
Så det är tummen upp på det alltså!
BlondieBebis hade inte kräkts nå mer tror jag, och så var hon sugen på mat också! Så allt är i sin ordning om man säger så!

Idag har jag varit i skolan, började dagen med en lektion på polhem, först sa Sandra att vi skulle vara i den där filmsalen där vi varit sist, så då gick jag dit, stod där och kände mig som en idiot, haha! Jag var jätterädd och längtade hem till mitt Borgis, sen skulle vi gå till cp-skolan tydligen och så skulle Sandra och Jeff möta mig där,
sen slutade vi i någon annan byggnad där i en filmsal som var lika kall som att jag skulle legat i en jävla snöhög och tittat på film.
Finns det något värre än att frysa eller? Usch! Iallafall så kollade vi på "Nyckeln till frihet" Hur bra som helst var den!

Filmen drog över i typ 40 minuter, så då gick vi till Frasses och köpte världens godaste Cappucino, åh amen vad god den var! Och någon jävla hamburgare med gurkmajonäs på, mjae, jag kände kärleken till mitt fina mcdonalds och insåg att jag aldrig mer ska klaga på ketchup,senap och torrlök!
Tog bussen tillbaka till skolan och hade psykologi, kunde efter den lektionen konstatera att jag lider av depression, vi gick igenom sju grejer, hade man fem av dom så var man det tydligen! Jag hade alla rätt! Heja Lilly! Men det går över, det gör det alltid. Jajjamen. Sen orkar jag inte berätta mer ingående om dagen, hade engelska, åkte och handlade på hemköp efter skolan, åkte hem, satt vid datorn och tog en lång powernap.

Imorgon kommer det iallafall bli galet roligt! Jag längtar! Vi börjar hos Viktoria och Remi, alla som vill och känner att dom skulle kunna tillföra oss någonting, hör av er! Sen ska vi nog gå och sätta oss någonstans bara, och om vi vill gå ut så gör vi det, men ingenting bestämt. Vi tar det som det kommer, blir roligare så! Lite spontant sådär.

Men först är det jobb 09.30-15 som gäller, Ska stå i köket med bästa Vik, kommer bli kung!

Nu ska jag ta och duscha lite, så får vi se vad som händer och sker.

Puss och kram.

På återseende.

/L.

 



Lägger in en bild på mig där jag ser ut som en noshörning. Så ni vet att jag är medveten om det alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0