Godkväll



Nu är jag hemkommen, eller inte nu, men för en liten stund sen från Jenny och Christian.

Det var kul, men visst är det typiskt att när man kommer bort så känner man sig frisk och är inte ett dugg förkyld eller sjuk, men så fort man kommer hem så ska det nysas och det ska snytas och huvudet blir lika tungt som en stor sten.

Iallafall, vi åt tjockismat och kikade på först bygglov och sen såld på hus? tror jag det hette, det var typ fyra mäklare som skulle gissa pris på tre olika hus och den som gissade närmast vann! Det var bra, jag vill bli mäklare tror jag, synd på att det är så mycket plugg bara! Men det var hemskt lärorikt..
Sen har vi tittat på gamla kort på Jenny, och i en skolkatalog när hon gick i tvåan, och ja, massa kort! Hon och Jennifer såg precis likadana ut när dom var små bebisar, Jennifer såg mer ut som en pojke än vad Jenny gjorde, men Jenny skulle inte vara sämre och knappade igen det med små korta frisyrer senare i åldern! ;););) Haha, nej det var så sött..

Nu ska jag nog slå på en film, började kolla på någon dansfilm igår, men jag somnade, så ska kanske kolla på den.
Eller så slår jag till med "att göra en pudel" för kanske 10000 gången, bästa filmen någonsin, jag gråter lika mycket jämt, haha!
Sen ska jag sova och ladda inför uppsatsskrivningen med älsklings haller imorgon.. Känns som att jag måste åka och köpa tre stora kaffe och femton-pack näsdukar och ta med min älsklings nässpray dit! Men det visar sig.
Sen på kvällen blir det jobb typ, fem till halv nio, hur lugnt som helst ju!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt, fryser jätte mycket, ta en alvedon och krypa ner.

På återseende.
/L.




Äsch Bobbie, vad säger du? Vi kör på med det här Carl-Henrik temat va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0