Hallå härliga.

Dagen till ära, nu när solen skiner och allting så tänkte jag bjuda på ett inlägg från eran fantastiska tjej här borta!

Börjar detta med att hylla solen, fan vad allt känns underbart när solen skiner! Åh herregud! Vill bara ta på mig mina drop dead gorgeous solglasögon och gå ut och ta en öl i solen med mina fina vänner!
Nej nu får det ta och bli sommar, och jag lovar att jag kommer vara er evigt snäll och glad.

Jag har gått och blivit förkyld bara sådär, misstänker väl att det är dumhuvudet som smittat mig, hon är sjuk som en rabies smittad hund, men verkar inte förstå det själv så hon traskar på i skolan och på alla andra offentliga platser som vanligt, får väl skylla mig själv när jag promt skulle sova mellan benen på henne på socialkunskapen i torsdags, men endå! Det får bli dagens diss helt enkelt.

Nu ligger jag här i min säng och ska väl gå tillbaka till skolan, jag ger en dagens diss nummer två till den som gjorde mitt schema för den här terminen, har en håltimme (flera håltimmar) varje jävla måndag mellan typ tjugo i elva och halv tre, så fruktansvärt ovärt!?

Annars så är det väl inte så mycket som händer här i lilla landet lagom,
Ska försöka hitta tillbaka till det här, för jag vet att det underhåller er med min dåliga svenska (läs; svengelska & särskrivningar) och min kick-ass humor.

Det får väl bli allt för den här gången,
skickar en liten dagens puss till; Anna "bobbie" Larsson och Sandra "karin fatima" Persson eftersom ni båda känner er; rädda, nakna, nervösa och exposed utan mig.

På återseende.
/Er Lillyboy.



Kommentarer
Postat av: viktoria

Som alla väntat på denna update!! ;)

2010-02-15 @ 13:40:33
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: Bobsan

blir glad av lite cyberkärlek från bästa lilly. Fina du!

2010-02-16 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0