Hur mycket snor finns det egentligen?

Nu har jag förbrukat så mycket papper och nässpray att jag börjar fundera snart om det är normalt att ha så här mycket snor i kroppen?

Jag har inte fått någonting på min lista, eller jo, Jenny och Jennifer har ringt och brytt sig om mig.
Fick ett roligt sms från Jennifer;

Är nya garlic samma som förra men ny förpackning? :-P Eller en ny smak ? På Donken.

Haha! Ganska gulligt, lille tjockisen sitter där å äter mellanpommes med en garlic dip,
Vifta med händerna fjoortis!
Hon ska komma hit iallafall, snart, eller om några timmar blir det väl, med godis och macka åt mig, skickade ett sms till mamma och skrev alla rim jag kunde komma på som rimmade på godis, men hon vill inte svara.. Hon jobbar och står i, kul jul!

Tycker så synd om mig själv, jag behöver få umgås med någon, det här är jätte tråkigt.
Har kommit på att programmet förkväll borde byta namn till fjollkväll, så jävla tråkigt å fjantigt!!!! Den där skönhetsdrottningen eller lulu carter måste ta och fundera lite över livet tror jag, stackars kvinnor!

På återseende.

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0