Jag älskar mina vänner, HAHA!

* säger:

HAHAHAHAHHA

varför?

+ säger:

 

1. han är så sjukt snygg, och sen ibland är han så galet sexig att jag dör.....

2. han är sjukt bra i sängen, åh herregud! AMEN!

3. han är snäll

4. han ser ut som en liten hund ibland med hans snea ögon, och jag vill bara nypa honom i kinderna

5. för att hon inte vet om någonting..

6. det är spännande att hon inte vet..

7. Jag längtar till hon får reda på det, (jag är starkare än henne)

8 & 9 var för groteska...

10. jag mår bra av kicken

 

11. HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG..................

 

12. grym kropp

13. grymt könsorgan

* säger:

oj.. det var inte några punkter

HAHAHAH

+ säger:

14. Finns ingen som är så bra på att pussas som han
15. Hon är jätte jätte ful... och konstig

* säger:

grymt könsorgan

hahahahahahah

skrattar

hon var ju söt och snäll?

+ säger:

 

16. han är så jävla snygg



ja till sättet, men inte utseendet..

* säger:

men rawr

jaha, då är jag med!



Haha! En vanlig disskution en helt vanlig dag, jag har aldrig sagt att någon av oss är normal?
Jag censurerar namnen som är inblandade i det hela, bäst för allas parter! HAHA!
Ta det hela med en nypa salt, det har alltid varit såhär, men det är ganska roligt om man känner dom som skrivit konversationen....

GAH! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0