Nu ska vi klura ut det här en gång för alla!

Nu är det så att jag vill veta vilka ni är som läser, beroende på hur mycket jag ska öppna upp mig eller inte..
Så nu gör vi såhär hombres!

Ni alla skriver en liten kommentar, och berättar vilka ni är, Och om någon skriver typ; Stina! Då kan ni sluta läsa, Jag har jättemånga kompisar, och måste kanske ha lite mer att gå på? Sen känner jag ingen som heter Stina heller.
Jag vet ju faktiskt hur många ni är, och om jag inte får så många så kanske det måste bli så att jag lösenordsskyddar och bara ger ut lösenordet till dom som skrivit en kommentar! ;)

Jag tänker inte acceptera kommentarerna, utan bara ha dom för mig själv! Nu lät jag som Maggan gjorde första lektionen; Jag tänker inte betygsätta era brev, utan det är för mig att ha själv.
Veckan efter:
Ja Emelie, du skrev ett G på ditt personliga brev....

En liten avstickare sådär, men jag ska inte godkänna dom somsagt.

Jag vill ju kunna skriva och öppna upp mig med alla möjliga roliga grejer som händer i mitt liv för er, det är ju ni som ger mig lön, och gör så att jag kan köpa en liten hund på 1 kg. (haha! känn ironin)
Sen när ni gjort det, då jävlar, då ska vi prata skvaller alltså, mitt vad blir det nu? Sjunde andranamn är ju faktiskt Se&Hör och Hänt extra, så här har ni grejer att hämta alltså..

Så nu gör vi såhär, jag går och ddddu-schar, sen när jag kommer tillbaka så förväntar jag mig att kommentarerna rullar in på löpande band, och på tal om detta så kanske jag kan berätta för er vad som hände den gången när jag ramlade av ett rullband på SATS bland massa snyggingar, ganska kul.
An ordinary day in my life liksom.
Så nu mina små barn, skäms inte nu, jag skulle bli världens gladaste om det är någon värsta oväntad människa som läser,
men kom ihåg att ni måste skriva så jag precis vet liksom, det räcker inte med att ni skriver: Stina.
Jag kommer att bli så arg, och ringa och skälla på Jennifer och skylla det på henne....
Säger mig ingenting liksom.

nämen, seså nu, tell Tant Lilly who you are.
På återseende.
/L.




Har ni tur så kanske jag berättar vad som hände med Frida och hennes nyfunne tvillingbor i Turkiet i somras ;)
Incest är bäst, familjefest! Oh yes...


KOMMENTERA NU.
TACK.
hej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra K.F Persson, testebovägen 3 läser din blogg nästan dagligen med ett leende på läpparna. tack för mig! :)

2010-02-23 @ 22:29:52
Postat av: viktoria

Viktoria Andersson. JAg är mamma åt Elias och sambo med Remi :D

2010-02-24 @ 10:07:21
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/
Postat av: Bobbie bobbie bobbie

Har du fått några kommentarer då snygging? Nya Kissie? Puss

2010-02-25 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0