Rebecca Marcher - 920915







Lottar nu ut min kära klasskamrat HELT gratis!
Rebecca Marcher, 17 jordsnurr.
Icke-rökare, studiemotiverad, skolkar aldrig, och festar aldrig heller.
Hon lever för att ha fina betyg och kommer aldrig på okant med sina föräldrar.
Hon gillar att skojja till det också ibland; 

rebecca säger:
he he he, jag har klistrat på märket hehehe. man fick ju med till iphonen och ipooden så de sitter två klister märken över min ruttna hp dator.

Hon pratar om bilden om sin dator.

Iallafall! Om det är någon som är sugen på en vän för livet, så är det bara att hojta.
Helt gratis somsagt! Jag kräver ingenting.


/L.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

mobilnummret hämtar ni hos emelie!

2010-02-18 @ 23:28:58
Postat av: Johan L

Den sista bilden gör mig upphetsad. tänder nämligen på småtjejer.. kan man få henne som mer än en vän? sånna har jag tillräckligt med. behöver någon som kan gapa stort och svälja mycket.

2010-02-18 @ 23:44:06
Postat av: R

sandra (johan L) gapa lika mycket som dig vet jag nog inte om jag kan alltså..

2010-02-20 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0