Status: Kommer inte fram till något vettigt.

Angående min snorfråga!
Ber om ursäkt att det är lite äckligt här just nu, men bättre än såhär blir det inte, jag ser ut som att jag blivit instoppad, runtrullad och utdragen igen, alltså jag ser hemsk ut!

Huvudet dunkar, näsan är så täppt, och mitt papper börjar ta slut, fina servetter som skall användas vid finare tillfällen here I come!
Ska väl försöka ta mig och jobba, det funkar om jag tar alvedon och har massa papper och nässprayen i behåll.
Men det är några timmar kvar, så jag har tid på mig att kurera mig! Ska väl dra på lite smink i mitt bleka ansikte som förövrigt fått besök av två jättefinnar, inte fräscht på en fläck kan jag ju berätta!

Nu fick jag precis veta att världens bästa Elias kryper, och han kom tillochmed över tröskeln! Åh älskade lille bebis, tant är så stolt! (nästa gång vi ses så ska vi äta gotta när inte mamma och pappa ser på) Jag är en sån där busig tant jag, som gör saker fast jag inte får! ;) Haha nej men Viktoria, du kan vara lugn, vi ska inte äta godis, ett äpple kanske? Aja, jag har sagt det förr och jag säger det igen, Elias är ett underbarn, och Viktoria och Remi som förövrigt kanske är världens bästa föräldrar har gjort ett kick-ass jobb med honom, sötaste barnet i hela universum!!!

Det jag ville komma fram till är att jag är världens mest stolta nu över hans utveckling, heja heja!

Nej men om man ska hoppa in i duschen kanske? Dricka lite kaffe och så.. Det visar sig.

På återseende.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0