tjingtjongplong

Hallå härliga!
Tänka sig att vi fick vakna till en från början ganska grå och tråkig torsdag, men sen visade det sig att solen ville vara med en smula! Min promenad hem var underbar idag förutom att det snöade, men om vi alla upprepar för oss själva att det inte finns någon snö så kanske den försvinner? Vem vet?

Sitter och kollar på förlossningsakuten nu, fyfan! Jag kommer nog aldrig våga föda ett barn, eller jo, det kommer jag! För jag är så modig! Men det verkar vara helt annorlunda, i Sverige så skriks det å svettas å är värsta drama, men här på tv;n så kommer det in tre nissar å säger till mamman typ;
Jamen nu Kristina så ska du föda barn, börja krysta, oj nu kommer huvudet, nämen titta här är din son. Grattis!

OJ, NU VAR DET NÅGON SOM BÖRJADE SKRIKA HYSTERISKT HÄR! haha!

Det jag ville komma fram till är att tänk vad annorlunda det kan vara överallt.

Iallafall, nu kom jag lite av spåret här.
Ligger i soffan och funderar på att laga någon mat och duscha lite, sen ska jag plugga lite körkort! Kan behövas nu alltså. (:

Sen gratulerar vi Ida Söderström som fyller 20 år idag, grattis snyggis! <3

Kvällen visar sig vad som händer, ska nog iallafall kolla på Susan Boyle, jag tycker sånt där är så roligt, när det går bra för såna där människor! Åh!
Aja.
PÅ återseende.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0