välkommen kräksjukan!

Mitt liv är väl underbart, U N D E R B A R T!
Har sett fram mot den här helgen hur jävla länge som helst (okej en vecka, men länge för mig)
OCH SÅ SITTER VI PÅ INTERPOOL NU PÅ KVÄLLEN,
tror ni inte att blondbebis första symptom på kräkis visar sig, jajjamensan!
Så det var bara att sätta sig i en taxi, fort som fan och åka hem!
Jag tänker inte bli sjuk, repeterar mantrat:
Jag är frisk.
Och nu känns min mage helt konstig och jag inbillar mig att jag mår dåligt,
peppar peppar ta i trä!

Tänkte bara berätta för er vad som händer i mitt liv, eftersom att snart så åker lösenordet på! Skyll er själva!
Och nej Bobbie, ingen vågar berätta vilka dom är?!
Så jävla töntigt, fegt, omoget, mesigt! Fyfan.

Jaja, men om vi skulle gå och kräkas lite?
Tack på förhand
På återseende
/L,

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag vågar berätta att jag läser!!Och jag tycker att du äger!!;) Vad ska jag annars göra? =)ses på jobbet! puss Therese N =D

2010-02-26 @ 20:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0