Världens bästa tjej lyser med sin frånvaro..

Nämen godmorgon, godmiddag, godkväll! Det var inte igår!
Tänkte skriva något litet här, då jag förstår att ni saknar mig, har ungefär 3800 sidvisningar varje dag, och 12 läsare circus, då måste ni ju sakna mig?

Mitt liv rullar och går så att säga, idag tog jag tag i att skriva och fylla i min almenacka, min nästa lediga dag är om två veckor ungefär! Livet är väl underbart?
Jag kämpar på och håller humöret uppe så gott det går, måste visa mina medmänniskor lite lycka iallafall!

En träff med Lilly om dagen är bra för magen som dom brukar säga!

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, eller ska duscha, sen sova.. Jag längtar till helgen så att jag bryter ihop snart! Åh!

Men vi hörs när vi hörs, och har ni tur så är det inom kort.
På återseende.
/L.


(haha, känns som att det blev lite överdrivet "jag är bäst i världen" text nu, men så kan det vara ibland)



Ge mig sommar!
Ni hao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0