Vilken grej.

Jahapp, så går det när man är jag, vilken succé det blev med min "lilla" eller ja, stora comeback, hela två kommentarer! Ibland så är det väl underbart att vara jag! ;)

Nu ligger jag hemma i soffan och halv tittar på dom som har åtta barn, inte jätte roligt kan jag väl påstå att det är. Jag är jätte förkyld, förstår inte hur mycket snor det kan finnas i kroppen?
Jag gör ju ingenting annat än att snyter mig, fyller på med nässpray (som jag förövrigt undrar om man kan bli beroende av?) Sen dricker jag massa té också, tror att det gör mig frisk.

Fick precis en påminnelse om att vi ska skriva uppsats imorgon, i tre timmar. Jag måste ju gå dit, ska jag sitta och snora där och hosta bland andra? Gud vad äckligt, men jag måste ju, känns som att det inte är jätte populärt att missa det? Speciellt inte när allas vår kära Maggan redan hatar mig mer än alla krig på jorden.

Nej men om man kanske skulle ta och laga någon mat, känns ju inte roligt eftersom att ingenting smakar något? Och då kryddar man ju på allting jätte mycket, kul att frysa in det som blir över och äta det när man blir frisk?
Kanske man får en kryddorgasm som hon i Halv åtta hos mig pratade om igår..?
Tåls att tänka på iallafall.

Nej men om ni som läser inte har något bättre för er så har jag lite grejer jag skulle vilja ha:

Tropicana apelsinjuice, 4 liter ungefär.
C-vitamin
Kan Jang
Choklad
Annanas
Mjölk
Chicken tasty
Cheddar-dip
BACONSALLAD
En mellan latte med lite kall mjölk i
5 liter vin och fina vänner och bra musik
Lite sällskap
En sms-konversation med någon som kan få mig att skratta!
Massa filmer då alla mina var populära ungefär 1993.
Ett telefonsamtal från någon som bryr sig........
Att min mamma ska vara här och ta hand om mig, eller mormor.
En kram

Tack på förhand.
På återseende
/Världens sjukaste Lilly.




På lördag är det fest.
Det lovar jag.
Ojoj vilken fest det är.
Ni kan inte ana.................

Jennifer, nu har du tid på dig att planera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0