Bästa killen;

Nu så börjar bitarna komma på plats, en kick-ass design utav den utan tvekan snällaste killen jag någonsin kommer att få känna.

Det var en himla massa år sedan jag träffade honom sist, då såg han ungefär ut såhär;



Nu har han dock växt till sig och ser ut såhär;



Är nästan säker på att han är singel, så vill ni ha en dejt så är det bara att höra av er, jag är dock väldigt hård, han får inte träffa vem som helst! Men känner du att du är en såndär toppen tjej som man bara älskar för första stunden så kan du höra av dig, så ska jag se vad jag och min matchmakingsajt kan göra!

Skämtosido, Du kommer alltid ha en speciell plats min vän <3

Är så glad,
Vill nästan bara skrika och springa ett varv runt mitt hus naken i snön! Inte för att jag skulle göra det, inte min grej liksom, men för att ni skulle förstå.

/L

Kommentarer
Postat av: sofie (övik)

huck me up? ;)

2010-01-02 @ 11:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0