Charles Henrik

HAHA! Roligaste jag hört på länge, rubriken alltså.. Nils skjutsade hem mig, och han å CH har ju lite utav ett hemligt kärleksförhållande,
så säger karln;

- Jaha, undra om Charles-Henrik är vaken nu när jag kommer.
- JAG BRÖT IHOP Å SKRATTADE SUPERMYCKET.
- Så kul var det inte Emelie...

Nu har jag iallafall ett nytt smeknamn, haha, han ser ju ut å kunna heta Charles Henrik iallafall.

Hej iallafall,
nu är jag äntligen hemma, hade till en början ett lugnt och skönt arbetspass,
eh ja, till en början ja..
Klockan var väl fem över halv tio, så frågade jag Frida om jag fick gå så jag kunde hinna på bussen, snäll som hon är så ber hon mig stanna fem minuter till.
I samma sekund kommer det en bil, jag tar bilen, tar betalt, och så ser jag det INGEN ska behöva se......
(matsalen var helt färdig, fronten var färdig, vi hade moppat och allting, redo å klappa igen å gå liksom!)
ÖVER PARKERINGEN SÅ KOMMER DET KANSKE 50 PERS GÅENDE,
DÅ FICK VI EN BUSS, TRE MINUTER INNAN JAG SLUTADE.....
Och alla vet kanske att efter fyra timmars arbete och lite sömn, så är ingen världens snyggaste liksom.

IN KOMMER ETT LAG AV NÅGOT SLAG, MED HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR SNYGGA KILLAR SOM HELST, SJUKT TREVLIGA. DEN ENA TREVLIGARE ÄN DEN ANDRA.
DÄR STÅR SNYGGING NUMMER ETT SJÄLV, MEST LESS... ÅHÅÅÅÅ.

Det slutade med att jag hade två kassor själv, tog varannan gäst i varannan kassa, lastade på en mugg och deras dipsås alt, skakpåse, log lite sådär halvt, och grät inombords.
Inte för att jag bryr mig, kommer aldrig se dom mer igen, men vadfan, neej, usch.
Sen samlades dom på hög på sidan, eftersom ingen hade fått någon mat, å där står jag å ser ut som ett hejhej hjälp behövs tack.
Nej usch......
Lite roligt var det ju iallafall, med tanke på att vi var klara med allt. Lite typiskt oss sådär.

Sen går jag och kikar på mobilen, har fått ett sms av mamma där hon förklarar lite lätt sådär att hon tvättat min jacka med nycklar och min mp3 som jag slet som ett djur för att vinna på våran auktion.
Avslutade det hela med att berätta att hon skulle gå och lägga sig nu typ.
Världens gladaste tjej ringer upp och får dåndimpen över min fina rosa lille musikspelare, med VÄRLDENS bästa musik på.
 Frågar stjärnan om den fungerar;
-Nej men den är jätte varm, jag vågar inte testa den nu heller, hihhiihihi .
- GAAAAAAAAH.
Sen fick jag panik över mina nycklar, hur fan skulle jag komma in hemma liksom? Och tänkte inte gå med mcdonaldskläder på min körlektion eller i skolan,
mamma poenterade också att på hennes tid kunde man gå klädd som man ville typ.
Det slutade med att hon gömde den ute, i micron som hon brände sönder för någon vecka sedan, så jag fick ta mig igenom värsta höga snön och bli blöt, och nu är jag säkert sjuk..

Summan av kardemumman, vilken kväll alltså.
 Och förstår om det är jobbigt och läsa, men klockan är mycket, och jag bryr mig ärligt talat inte..



Imorgon ska vi prata om något roligt ämne, CharlesHenrik klagade på att jag skriver om mina dagar bara, han tycker att jag ska komma på något intressant och skriva om.
Fick inte skriva om honom dock.......
Vill ni läsa om något speciellt?
Min sommar? Mitt arbete? vad som helst, jag gör allt....
haha.

PÅ ÅTERSEENDE.
/L.








Avslutar med en snyggis bild på Sofie, som jag ska spendera min sommar med. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0