Charlie

Hej!
Sitter här hemma, som vanligt, i min ensamhet, som vanligt, men något som inte är somvanligt är att nu väntar jag på något bra!
CHARLIE ÄR PÅVÄG TILL VÄRLDEN..
Ååh, Emelie är igångsatt nu. Pratade med mannen hennes, och det gick trögt och det var en lång väntan, och Emelie hade inge ont ännu.
Tänk att snart så kommer han, herregud, kommer ihåg det som igår när hon berättade att hon var med barn, jag stod utanför jobbet och så berättade hon det, sen blev jag osams med Denise för att jag inte fick säga någonting.
Haha, det var tider det!

Idag ska jag väl inte göra någonting,
fick sms från min körlärare där hon glatt påminde mig om att jag måste plugga teori, ska nog göra det! Köra bara liksom.

På återseende.

/L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hha, jag trodde det stog körlärare :D tänkte sen när började du sjunga i kyrkan? :D/bells

2010-01-14 @ 01:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0