Delar med mig utav lite randombilder från min dator.



För att vi blev månadens medarbetare januari och februari, ohyes!



Det var tur att det var någon som saknade mig under mina två veckor utomlands i somras, bästa Denise.



Saknar Jessica, hon har tagit bort mig från msn och bara struntar i att prata med mig :O



Då jag sprang runt och visade falska leg och vi festade hemma hos Robert, då Viktoria fortfarande festade bäst, innan hon blev MILF.



Vi shoppade lite inför Frida och Idas ankomst i Bulgarien, vilka tider..



Favorit i repris, behövs nog ingen förklaring.. Låter bilden tala för sig själv.



Det var sommar, och det var studenten.



Mitt hår var rött ett tag..



Vi hade jätte roligt i skolan.



Jag var bara tvungen, det fanns en tid innan;
Först kommer magen, sen kommer Roland.  HAHA!



Min första egna lägenhet, Sängen är stökig, jag vet.



Frida hittade sin tvillingbror, och tog ordet Incest till en ny nivå, ;)
skämt o sido.



Veronica hittade sin blivande man, nu inväntar vi brölopp! ;) HAHA!



Funderar nu vart den här mannen tagit vägen? Sist jag hörde något var han jätte onykter, hmm?
Hoppas han överlevde iallafall.

 

/ En tjej som inte har något att göra.

På återseende.

/L.


Kommentarer
Postat av: Jessica.G

Oj..haha det gick ju att kommentera, syns att jag e nyvaken.

Saknar dig med snygging, jag ska förbättraa mig när det gäller msn, det ska jag! Fina bilder föresten :) Ska kila nu..måste klä på mig å åka iväg till skolan :(

hör sen <3

2010-01-14 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0