Emelie, en sån där teknisk tjej duvet,

Det skulle ju vara en länk där i hjärtat till barncancerföreningens sida, men jag och såndär teknik går ju inte ihop liksom, får fråga Viggan sen hur man gör.

Nu ligger jag i sängen,
igår var nog den bästa dagen på donken, klockan nio var vi färdiga med det mesta, halv tio tog vi golv och avlopp, hur skönt är inte det? Fast det hann ju komma någon gäst liksom, men vad gjorde det? Mycket produktivt måste jag säga.

Nu laddar jag om för mer jobb, känner mig inte riktigt tiptop, men äsch, vi kör. Måste jobba.
Körlektion 07.30 imorgon, peppar peppar, inte långt kvar nu.

Nej men på återseende då.
/L.


Kommentarer
Postat av: Denise

Om du vill shoppa lite imorgon, för du har väl krt skoldag?, call me :) pussis!

2010-01-17 @ 19:54:58
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0