Godmorgon alla fina.

Nu sitter jag här och laddar inför en fantastisk skoldag..
Börjar inte ens fören tio i tio, så det är jätteskönt! Försöker väcka liv i blondinen, så hon kan stiga upp och åka och dricka kaffe med mig, behöver henne just nu.
När allt är svårt då är det tur att hon finns alltså, herregud! Dock ställer hon inte upp fullt ut, när jag behövde stöd halv nio igår, nej då hade hon minsan tagit på sig nattsärken och bäddat upp sängen.
Gammalmodig eller bara i behov av sömn? Kalla det vad du vill.



Efter skolan ska jag springa hem till mitt tredje hem, alltså hem till Viktoria, Remi och Elias. Ska hänga med Elias någon timme, det ser jag fram emot jätte mycket! :D
Ska bli superkul, imorgon också minsan..
tjoho!
Bästa donuten liksom, är dock lite nervös, för nu har jag ingen mamma viktoria vid min sida, som man kan få hjälp av, men han är så snäll så, och han gillar mig, innerst inne.
Vi ska åka buss ihop också, men han brukar alltid somna så jag är inte så nervös för det, det kommer nog gå bra, bästa barnvakten jag! Får väl ta med mig en banan eller något, lite palsternacka kanske? ;) Gillar han mig nog ännu mer... ( Han gillar inte alls palsternacka! )



Efter det så ska jag jobba, med bästa Jenny! Det känns bra, som ett ljus i mörkret liksom, älskar att jobba med bästa Jen.



Emelie har öppnats 3 cm iallafall, och kör fortfarande utan bedövning, och vattnet har gått, så snart kommer Charlie också.
Underligt såntdär, Idag blir hon mamma liksom, herregud.



Nu vart det mycket info här alltså,
aja, så det ska vara.
Ha en fin dag mina fina nära och kära.


På återseende.
/L.


Kommentarer
Postat av: Lilly ofcourse.

hej

2010-01-14 @ 08:49:31
URL: http://lillyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0