Godmorgon

Nu sitter jag här och skrattar åt Jennifer, idag har varit hennes roligaste dag i livet.
Jag skrattar så att magrutorna nästan bara hoppar fram på mig.

Det roligaste efter hennes kommentar här på bloggen måste vara på facebook.

Jennifer Liljeqvist Jag är så fruktansvärt glad att du har en ny och snygg och framförallt en SERIÖS visningsbild! Mycket bra gjort!!!

HAHAHAHA. Så jävla ful tjej.

Nog om henne.

Har sovit ganska lite inatt, men vad gör det? Jag är lika glad endå, något som inte gör mig glad är snön som bara vräker ner utanför mitt fönster.. JAG HATAR SNÖ!!!
Och vi har så mycket snö här i Gävle, så för att inte frysa så måste man ha kängor med raggsockorX3 i, och värsta vinterjackan och underställ å täckbyxor och en Henke-Mössa (en pälsmössa). Ni förstår vad jag menar, världens mundering.



Idag ska jag åka till Valbo (som vi säger där jag kommer ifrån!) Köpis säger man kanske för er andra, jag vet inte? Iallafall, jag ska förhoppningsvis köpa en ny mobiltelefon, det är på tiden alltså, går runt med världens vidrigaste och fulaste mobil, sms signalen låter som ett brandalarm, och tappar man den i golvet så ramlar hela knappsatsen av, :/ Inte skitcoolt.



Så nu ska jag ta och ta tag i mitt utseende så hörs vi senare.
På återseende!
/Fröken fräken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0