Hejdå fingret.

Jag tappade precis känseln i mitt finger, pga köldskador, jag tror jag bryter ihop.

Kvällen har varit bra, orkar inte gå in på massa detaljer, och bilder kommer när jag orkar hämta min sladd i köket och min kamera i hallen.
Det jag kan säga är att jag är kär, jag är kär i världens bästa sångare,
HERREGUD! jag har nog aldrig sett något sånt snyggt, eller jo det har jag, men han kommer tvåa,
måste hitta en bild på honom så får ni se.

Måste bara fråga om det är mig det är fel på också? Jag behöver aldrig visa något leg?, jag förstår inte? juldagen, gick bara in och då var det hur lång kö som helst... Idag - 23 års åldersgräns inget frågande om leg här inte heller? Och Jennifer som är ett år äldre än mig får visa jämt,
börjar jag se gammal ut? Eller vad är det frågan om.. ???
:(


På återseende.
/L


Kommentarer
Postat av: din konkurrent

GILLA GILLA GILLA!!!!!



och jag visar så gärna mitt legg! för jag är så snygg på bilden där!

2010-01-03 @ 03:03:49
URL: http://jenniferliljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0