Helt slut.

Godkväll,
nu sitter jag här igen, som vanligt, som alltid, osv.

Har varit och jobbat nu på kvällskvisten, gick bra, var rätt lungt alltså.

Nu måste jag plugga.
Jag återkommer när jag har något intressant att skriva.

På återseende.
/L.


emelie säger:

stolt jag är bebis<3
jag hörde den fantastiska nyheten att busken var rensad och grottan besökt.

Sandra, säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

 

emelie säger:

?

ja du beh över inte bli så glad, så kul är det inte.... för stunden kanske,

Sandra, säger:

jo, jag lyckades ju

äntligen lura till mig ett skjut

emelie säger:

 

jag är SÅ glad, det var du värd. Efter såhär lång väntan liksom. 
HAHAHA

Sandra, säger:

 tack så hemskt mycket vännen unnar mig själv det faktiskt 

Sandra, säger:

unnar mig själv det faktiskt.





HAHAAHAHA. INGET LIV ALLTSÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0