I brist på annat 2..

Vilken svordom använder du mest?
Fan, Skit, Shit, Helvete.

Äger du en iPod?
Japp!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
jag har ca fem olika alarm, med olika tider varje dag.

Hur många resväskor äger du?
1

Använder du flip-flops?
Ytterst sällan, men det händer.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi, Hemköp?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, haha!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Avatar

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Jag umgås hemskt gärna med Viktoria och Elias, dom kan man räkna som en barnfamilj och en vän som Jennifer tex, Så måste svara båda.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Ingen aning, något fint till dom jag älskar.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Marie Emelie Lat Liljedahl är mitt namn,

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
 Har gjort någon gång förr, men blir helt knäpp och ser fladdermöss i garderoben som jag jagar samtidigt som jag svamlar för Jennifer i telefonen. haha!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen så är det nyaste skivan som dom spelar på tv, får väl svara den då, eftersom jag inte har någon cdskiva, fast det är ju mamma och Peters bil och deras skiva? Äsch, pass!

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
För svårt att välja, pass!

Vad åt du till middag senast?
Tagliatelle (stavning?) Med kycklingfile i sås å sånt.

Använder du huvtröjor?
Det händer, ja!

Kan du vissla?
Njae, inte sådär jätte bra kanske.

Vem var den senaste som ringde dig?
BlondinoBambino.

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Haha, Extremefly eller breakdance på cityfesten iafl?

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja absolut! Men jag kunde inte bry mig mindre faktiskt.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Det tror jag säkert att jag gjorde.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Normalstort.

Hur många syskon har du?
Ett helt iallafall, sen lite halva varstans

Är du blyg inför det motsatta könet?
Haha, jag är aldrig blyg, och är jag blyg då ska människan vara hemskt speciell

Vilken film kan du alla replikerna till?
 Ingen

 Äger du några band t-shirts?
 Haha, nej!

När flög du senast?
Hmm, 2 september, hem från Alanya

Läser du för skojs skull?
Jag gillar och läsa böcker, tro det eller ej. Men på internet varje dag?

Diskar du din egen disk?
Ja, om inte mamma eller mormor gör det åt mig så blir jag ju så illa tvungen.

Har du gråtit offentligt?
Haha, Marie Emelie Lat Storgråtarn Liljedahl signar in.
Kanske inte så drastiskt, men ja det har jag.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag älskar att lära mig nya saker.
 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej det vill jag inte göra.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Absolut inte nödvändigt.

Kan du kasta macka?
Tror jag inte, har inte testat på flera flera år.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Inte det heller.

Vad har du med dig in på bion?
Beror väl på vem jag går med, går jag med Jennifer så har jag väl halva godisbutiken och halva biokiosk butiken med mig, går jag med någon annan popcorn typ.

Vem var din favoritlärare och varför?
Miss Pauls, matteläraren som vi hade i den lilla sär gruppen, För att hon gav mig godkänt så jag också fick börja gymnasiet, och för att hon var världen snällaste.

Vad har du för väder?
Bäcksvart och -21 grader.

Har du en blogg?
Nej det har jag inte.


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Haha, får man svara något så klyschigt som håltimmar?

Gillar du att flyga?
Njae, blir långtråkigt i längden.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor,

När sov du senast på golvet?
Ingen aning, var väl när jag somnade efter en hård party natt kanske?

Om du har körkort, när fick/tog du det?
Jag har det förhoppningsvis i februari, men kommer fortfarande vara 18, så svarar väl det.

Vilken är din favoritdrink?
Rosa Pantern.

Gillar du din boende-situation?
Både ja och nej.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Fungerar utan sömn, men om jag riktigt ska fungera 15 timmar kanske, jag älskar att sova.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Tycker jag väl inte.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Haha, ja, typ alltid! Inte så konstigt eftersom min mun har hemskt svårt att vara tyst.

Vilken är din favoritfrukt?
Oj, annanas kanske?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19 jordsnurr

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, om Jennifer stavar fel eller Viktoria inte kan böja det korrekt så kan jag bli hemskt frustrerad. Men jag kan inte stava själv, så ska nog egentligen inte uttala mig.

Tror du på liv på andra planeter?
Efter att jag sett Avatar så hoppas jag på det.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Säkert Jennifer,

Tror du att Gud är man eller kvinna? 
Men gud vilka frågor, ingen aning. Man?

 Vad var det senaste du åt?
Pasta och kyckling

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta tror jag, dom är inte lika komplicerade.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte, såg väl ut som en Emelie?

Gillar du senap?
Ibland så gör jag det, ibland inte.. Men ja, det gör jag!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag brukar ringa till Jennifer, så brukar alltid hon säga något bra som gör att det blir lite bättre.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja det skulle vara fantastiskt spännande.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Oj, jag har ingen aning! Kanske Jake Sully i Avatar, han är cool jag är cool, haha, nej nu tog jag väl i. Men det får väl min omgivning svara på? Tippar på att dom säger Cruella de'ville eller något?

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Aldrig..

Tycker du om att krama folk?
Ja det gör jag, bästa som finns nästan.

 Äger du en digitalkamera?
Japp.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Mats i en annan del av köping är väl det mest kända jag kommer komma? Eller Linda Hammar. 
Jag är tragisk..

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja det gör det, om dom inte har en riktigt bra förklaring till varför, Jennifer är värdelös på att ringa när hon lovar iallafall, Carlhenrik har blivit det på sistone, skärpning tack!

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag gråter nästan alltid till böcker, men senast var väl; När livet stannar kanske?
 
Tycker du att du är attraktiv?
Fruktansvärt.

Vad är du allergisk mot?
Ingenting.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, jag brukar slå mig i huvudet tre gånger med ett grytlock, sen bestraffar jag mig själv med att springa sju varv runt huset utan kläder i snön. Alltså, nej jag får inget dåligt samvete.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Fredrik tror jag mamma var inne på.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Haha, bloggisar.  Okej, jag vill veta allt om följande BLOGGISAR:

Jennifer Liljeqvist, Andersson Viktoria El Eter, & Mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0