I brist på annat..

1. Gjorde du någonting som du inte gjort förut? Jag började i skolan igen, ny klass nya människor,

2.Höll du några av dina nyårslöften? Räknas tio minuter?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Ja, världens finaste Donut kom ju till världen <3

4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Turkiet två gånger,

6. Är det någonting du saknar 2009 som du vill ha 2010?  Nej jag kommer inte på något speciellt, en ny soffa?

7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas?  13 & 21 februari, 1 & 16 juli, 7 augusti.

8. Vad var din största framgång under 2009?  Att jag äntligen också fick fylla 18.

9. Vilket var ditt största misstag? Jag gör aldrig några misstag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej

11. Bästa köpet? Min alanya resa andra svängen med Frida.

12 Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol, Ciggaretter och Mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Ja, men det namnet skriver vi inte ut här va?

14. Vilka sånger kommer du alltid att förknippa med 2009? Hey hey alanya.

15. Har du varit gladare eller ledsnare jämfört med andra år? Jag har nog varit gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?  Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?  Ingenting.

18. Hur tillbringade du julen?  Först så jobbade jag, sen så var jag hemma hos mormor med världens finaste familj

19. Blev du kär i år?  Inte det heller, lite hemligt förälskad i någon ny var femte dag kanske?

20. Favoritprogram på tv? Har blivit dåligt med tv tittande iår känner jag, men mammas pojkar? (haha)

21. Bästa boken du läste i år? Stella och Sebastian eller Snabba cash.

22. Största musikaliska upptäckten?  Spotify är fan genialiskt.

23. Någonting du önskade dig och fick när du fyllde år?  Världens finaste födelsedagsfest.

24. Någonting du önskade dig, men som du inte fick?   En pegueot cab, med Lilly på reg.skylten.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?  Stängde på donken, grät på morgonen för gd är idioter, sen jobbade jag igen.

26. Finns det någonting som kunde ha gjort detta år ännu bättre? Ja, några saker kanske.

27. Hur skulle du beskriva din stil 2009?  haha? Svart.

28. Vad fick dig att må bra?  Min familj, mitt jobb, mina arbetskamrater.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?  Robert pattinson, helt klart!

30. Vem saknade du?  Världens mest fantastiska idiot, synd nog.

31. De bästa nya människorna du träffade? Oj! Träffade många underbara och fantastiska människor, men CarlHenrik är hemskt bra ibland.


Kommentarer
Postat av: Bob

Ehhhh Bobbie då? Jag är fanimej underbar. Vi kanske träffades 2008 men vi blev inte vänner förrän 2009.

2010-01-08 @ 12:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0