I mörka tider så finns det endå ljus.

Fick mig en liten depp-period just nu,
När allt bara känns blä, och det finns inget roligt alls så kom jag på att jag har något sparat.
Något som jag alltid kommer kunna titta tillbaka på, något som jag alltid kommer bli glad över att se.
Att något så litet kan betyda så mycket.

Världens finaste dikt, från världens finaste människa:





1an,2an spelar ingen roll


du har endå superbra koll


Du säljer plusmenyer som aldrig förr


Och ler mot mig när jag kliver in genom donkens dörr.


Du ska veta att du gör mig glad.


När du ler som ett rosenblad.


Du har åkt fast för falskt leg.


Men det är ingenting jämfört med Simons skägg.



Vi bråkar, skämtar och har kul


Hoppas vi blivit sams, för snart är det jul.


Jag önskar dig ett underbart liv


Fullt av kärlek, sex och inget HIV.


Om du flyttar till Norge blir jag sur.


Då kommer jag bygga en tegelmur.


Jag hoppas jag får hälsa på.


Då ska vi festa, hej å hå.


Nu är denna dikt snart slut.


Jag hoppas du på fredag finner ett riktigt skjut.


Någonting har jag alltid haft på känn.


Och de är att du är en jättefin vän.


Tack för att du är den du är.


Du ska veta att jag alltid kommer hålla dig kär.



Blir fortfarande världens gladaste tjej när jag läser den, herregud.
Allt började som ett litet skämt från min sida, och så får jag det här fina liksom.
Jag ska aldrig mer tvivla på att jag har världens bästa vänner.


<3


Kommentarer
Postat av: Frida

vem har skrivit den dikten?`? :D

2010-01-19 @ 00:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0