Jag Älskar Dig

Jag; heter Emelie Liljedahl.

Älskar; är något utav de finaste ord som finns.

Dig;

Du heter: Jennifer Liljeqvist, och är min bästa vän och min andra halva. Utan dig fungerar jag inte. Du är utan tvekan den jag litar på mest i hela världen, och den jag berättar absolut allting för. Du är en sån vän som alla borde ha, du är en sån vän som jag vill visa upp för hela världen. Det händer ofta att jag bedrömmer dig i andra sammanhang och vill gärna visa upp dig. Du är fantastisk på många sätt och vis, inte bara att du har världens finaste utseende utan din insida får mig att må bra. Tack för att du finns och förgyller mitt liv, och tack för att vi bråkar och tjaffsar, det för oss bara närmare varandra.

Du heter: Viktoria Andersson och har på kort tid blivit en av mina närmsta vänner. Vi har inte alltid varit såhär bra vänner, men jag är så glad att jag funnit dig. Du är inte bara en helt otroligt fantastisk mamma utan du är också en vän, en vän som jag vet finns där i vått och torrt. En sån vän man kan ringa fem på morgonen och be om en sovplats och när man kommer dit är det bäddat i soffan och nattlampan är tänd. Du är rolig, och du får mig att skratta och må bra.
Du är också en sån som jag alltid nämner i olika sammanhang, du är en sådan vän som man precis som Jennifer kan vara stolt över.
Tack för att du finns och står ut med mig.


Du heter: Jennika Liljedahl och är min lillasyster. Du är inte bara en syster, du är en vän, en vän som jag bråkar och retar. Du är och kommer alltid att vara det bästa i mitt liv, oavsett vad.
Det jag har lärt mig med tiden är att du inte kommer vara tre år livet ut, utan du växer nu upp och blir precis som jag var i din ålder, om möjligt kanske lite värre. Jag kommer alltid ha svårt att acceptera att du blivit en stor tjej, du kommer alltid vara min lilla bebis älskling. Du är utan tvekan det mest dyrbara jag har, och jag kan med stolthet säga att jag har den vackraste systern som går i ett par skor. Jag skyddar dig med mitt liv och lite till, och jag kommer alltid att finnas här för dig, vad det än gäller. Även om du skulle ringa och vilja ha hämtning från sandviken halv fyra på morgonen, så kommer jag efter en utskällning hämta dig även fast jag skulle behöva åka på en sparkcykel dit så skulle jag med ett leende på läpparna ta hem dig, dra dig i örat och bädda ner dig i min säng och skrika på dig, något sådant skulle jag bara göra utav kärlek, kärlek och rädsla att förlora något sånt ovärderligt.
Förlåt att jag kan vara jobbig och dryg, men jag vet att du älskar mig också, och att jag är din snyggaste syster,vän och hatobjekt.

Ni heter familj, vänner & arbetskamrater på världens bästa jobb, och det är ni som får mitt liv att fungera.






Självklart så går det inte att ladda upp några bilder på min syster just nu. Men det kommer vid ett senare tillfälle.



Kommentarer
Postat av: lillys syster

Älskar dig syster, fick en tår i ögat nu!<3

2010-01-08 @ 08:34:06
Postat av: Din bästa vän

Det var det finaste någon skrivit till mig.

Blev tårögd.. Älskardig Emelie nå fruktansvärt mycket och är sjuklt tacksam att just du är min bästa vän. Jag älskar dig, min bästa. <3

2010-01-08 @ 14:41:19
URL: http://jenniferliljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0