Jag blir så förvirrad,

Varför ska i princip alla mina vänner sitta uppe och titta på hockey eller vad fan det är klockan tre inatt?
Ska man titta på det eller? Jag förstår ingenting..
Herregud!
Jag känner typ två stycken sportintresserade, och dom båda är killar, MEN ENDÅ SÅ SKA MASSA TJEJER SITTA UPPE Å TITTA PÅ DET? Tittar ni på det för att era män ska titta och ni vågar inte sova ensam? Eller vad är det frågan om? Vill ni passa in?
Jag blir så sjukt arg.
Jag ska också titta på det, så jag har något att prata om med hela min facebook sen, jag vill ju inte tappa kontakten med er alla så att säga.

Iallafall,
Har ju varit med Viktoria och Elias hela dagen,
Jag blir glad av att umgås med dom ;D Vi har alltid roligt, så det känns ju bra.







AnderssonViktoria.blogg.se
Hon förklarade hur man länkade, men tröck bort det och glömde bort, och orkar inte fråga igen, då tror hon att jag är dum.
Haha

På återseende.
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0