Jet

Godkväll :)

tänkte bara berätta att vi hade en trevlig dag! Jag köpte en Samsung Jet, den var nedsatt till 3700 så det var hur bra som helst.
Köpte även ett mobilfodral som ser ut som en socka/svettband, ett rosa, fantastiskt.
Och ett kamerafodral, nu när jag ska bli en superbloggerska så måste jag ju kunna frakta min kamera överallt.

Mobilen är hur bra som helst, dock blir det svårt med mina naglar å skriva sms, eftersom det är toutch, men det löser sig, det gör det alltid.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
På återseende
/L







Den finaste bilden på mig någonsin.. Dock inte tagen idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

mendu, snygging mobil de där tycker jag :D

2010-01-02 @ 20:52:16
Postat av: Mamman

d va väl ändå petrus som köpte mobilen om jag minns rätt? eller? hahhahhahha

2010-01-04 @ 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0