Jobb JOBB JoBb jObB.

Hej och godmorgon!
Orkade inte skriva någonting igår, jobbade 11-14 gick och åt mat med världens bästa kille på IKEA, sen gick jag tillbaka och jobbade 15-19. Mycket bra, jag klagar inte, behöver ju timmarna liksom. Sen när jag kom hem så duschade jag, bästa mormis hade varit här och tvättat å städat och donat, tänt massa ljus. Tack<3. När jag hade tagit på mig mina bästa mysbyxor så somnade jag i soffan, och vaknade efter en halvtimme och gick och la mig runt halv elva i sängen. UNDERBART!

Imorse så vaknade jag vid hmm, kanske, elva? halv elva? Har ingen koll. Hur som helst så kom Jenny och Christian och hämtade upp mig, så åkte vi och tränade, mycket bra gjort av oss. Duktiga Jenny som stängde igår och allt.

Nu sitter jag här och äter mat som mormor hade lämat åt mig, Ska hoppa in i duschen, sen göra lite ärenden och sen är det dags för jobb ikväll igen, man tackar och bockar! 17-21, blir en softis tid det också.

Nu måste jag göra ett ryck här alltså.
På återseende.
/L






Saknar Jätte jätte jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0