Livet på en pinne.

Hej och godkväll!
Vet inte riktigt vad det är som händer med min blogg, jag skulle ju bli nästa blondinbella?
Men känner inte att det är alls nå roligt att skriva om mina dagar hej vilt, det händer ju inget annorlunda liksom?
Vad vill ni 3000 läsare läsa om?? ;)

Igår iallafall så var jag i skolan till tjugo i elva circus, sen åkte jag och Bävruskan till standens gator och torg och väntade på Viggson och Donut.

Dom kom väl efter en tre timmar eller något (kändes det som, var väl bara en halvtimme typ, men endå) Och då åt vi Baconsallad på flanör, som vanligt..
Eller juste, blondie åt kräftsallad, och när hon skulle bestämma sig så säger hon;
-Kräftor, det är som räkor va?
HAHA!
Nu pratar vi alltså inte okm Jennifer, utan om Viktoria, haha! jag tyckte att det var hemskt roligt.

Sen kikade vi runt lite på stan innan vi bestämde oss för att gå hem till dom.
 Vid sju gick vi ner på stan och mötte Remi, sen gick vi upp på söder på Mocco? Tror jag det heter och stavas,
så kom Christian och Johanna dit, och så åt alla.
Jag åt någon kycklingsallad, det var ruccola och balsamico dressing, och jag är inte värsta fanet utav något av dom, så det var väl inte sån värsta höjdare.
 Åsnan gillade inte sin fisksoppa heller, kanske inte är nå bra där? Jag vet inte..

Efter att vi suttit där gick vi och hyrde en film och gick hem till familjen, där poppade vi popcorn och tittade på någon skräckis, Jag förstod den inte så bra, men det är som vanligt, och sen var den lite läskig också..
Men men..

Donut, Elias alltså, fick en nike jacka av mig i julklapp, i storlek 80, köpte en större så han skulle kunna ha den i vår, så provade vi den på han igår, och tror ni inte att han kan ha den nu? :(
Han kommer ju aldrig kunna ha den i vår, åhåå, den som är så fin.
 Känner mig superledsen nu, han som skulle vara världens coolaste lillhjärta i vår med den, kan inte byta den heller liksom.


NU har jag kommit hem för en timme sen typ, kollat på unga mödrar Norge, bästa programmet!
Ska gå och hämta lite vatten nu, och sen duscha..
Det visar sig helt enkelt.
 Har körlektion halv åtta imorgon, hurra! Kommer aldrig få sova..


Kommer nog att skriva nå mer ikväll om jag känner mig själv rätt,

På återseende.
/L.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0