Min kväll då 2009 blev 2010..

Eftersom mitt mål med den här bloggen är att jag ska få fler läsare än vad Jennifer hade på sin tid, hon hade ca. 12, jag siktar väldigt högt och ska ha minst 17 trogna läsare innan året är slut.

Igår bestämde jag mig för att jag ska knäppa kort på allt som hon knäppte kort på,

(jag hade fifflat med mina inställningar så vissa bilder är lite konstiga, Sara fick fixa till det och jag lovar att aldrig mer peta!)

 <--  Lill-Emma satsade på en redig fylla,



 

 

 Bästa nyförlovade Jenny kom <3 ;)

Vet ni vad, det ser ut som att vi hade värsta lugna lilla fina tillställningen, glömde bort att knäppa kort när det hela urartade och blev som ett raveparty där alla gick på technodroger.
Okej, det kanske inte blev så vilt, men nästan..
Jag ger upp, det tar skitlång tid! Får lägga mig och be Bävern om kort, då hon nog har betydligt bättre.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer såklart

Nu är bara min fråga vad du gjiorde uppe 06:20??!? iochförsig (stavning) kanske det är en dum fråga eftersom att du tydligt som alla kan se (som är inne på din söta blogg ) att du just skrev inlägg! men det är inte okej......... nu kommer du sova hela dagen lång och verm drabbas av det? Jo Jag! jag som vaknade när du somnade typ. Inteokej!

Mvh din bloggkonkurrent.

2010-01-02 @ 09:14:04
URL: http://jenniferliljeqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0