Min pojkvän;

Jag har en hemlig pojkvän, Han heter Buss på engelska, om man översätter det alltså, och lägger till ett a och ett z. Han är världens snyggaste lille kurdpojke, och han jobbar jämt.

Eftersom att han jobbar så mycket så hinner vi aldrig ses, så vi brukar ta igen det på msn om kvällarna. Han har världens hårigaste rumpa, och det är skitäckligt.





En typisk konversation kan se ut såhär;






Baz säger:

haha sug min röv

emelie säger:

 åh vill så gärna!

jaa snälla låt mig

Baz säger:

haha 

emelie säger:

åsna

Är du ledig idag kurden?

Baz säger:

ja haha din

sjj??

emelie säger:

 

din vad???

 Jag är alltid ledig för dig,

Baz säger:

haha bra

emelie säger:

 grr

 jag ska blogga om dig nu, 



Han vet inte om att vi ska gifta oss och skaffa femton barn än,  Men snart så blir han medveten om det också.
En vacker dag..




Jag ljuger inte, bara så att ni vet!


Kommentarer
Postat av: apan

älskar dig min kossa <3

2010-01-12 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0