Mina åsikter kring let's dance ikväll.

1. Agneta Sjödin och Tobias Karlsson

- Alltså vad hände där? Jag tyckte att hon var duktig, hon verkade ha koll liksom.
Tobias verkar vara en väldigt rolig människa, men känns Agneta endå inte lite gammal nu alltså?
Inte till ålder, utan bara gammal och tråkig..
Njae jag vet inte.

Hon får en 4.

2. Peter Wahlbeck och Maria Bild

Har inte så mycket att säga där, kommer inte ihåg när han dansade ens.
Känns som att dom kan gå långt, men det är inget man lägger märke till.

3 poäng.

3. Elin Kling och Daniel da Silva

Jaadu, hmm.. Bambi på hal is? Blondinbella nummer 2?
Vad var det där med att slänga runt håret så att det såg ut som att hela hon skulle flyga rätt ut i publiken liksom? Skärpning nu Da Silva, som förövrigt är min favorit, Tänk att få dansa med honom.
Han behöver någon riktigt riktigt duktig att dansa med, han förtjänar en vinst snart.
Tvivlar dock inte på att han nog är en grym lärare, men som elev så måste man kämpa lite själv också?
Håll dig till kläderna Kling!

2 poäng.

4. Rabih Jaber och Maria Lindberg

STACKARN!! Han såg helt jävla förstörd ut, hela mitt hjärta nästan brast när det såg ut som att han skulle börja gråta. Klart som fan att man måste göra saker med ett leende på läpparna? Och framförallt ha roligt! Nej jag tycker juryn var påtok för hård mot honom idag alltså, tur att han dansar vidare nästa vecka. Jag tror på Rabih alltså, sen att han är sjukt het är väl bara ett plus alltså, dansen kanske inte var tipptopp, men det är väl insatsen som räknas?

3 poäng. (Hur synd det än var om honom, så var dansen inte skitbra)

5. Claudia Galli och Tobias Wallin

Woow!! Liksom, Va?
Har inte sett henne sen Tre Kronor gick på TV typ? Och så kommer hon in och är skitbra liksom.
Jag blev mållös.

6 poäng.

6. Willy Björkman och Charlotte Sinclair

HAHA! Vilken fruktansvärt söt gubbe, (Ja! Man får säga gubbe)
Jag ville nästan bara hoppa in i TV-rutan och nypa honom i kinderna och säga att allt löser sig.
Han försökte verkligen, och det såg man. Han förtjänade alla poäng han fick, om inte något till kanske.
Jag tror att han kommer bli en favorit bland alla pensionärer i Sverige.

4 poäng.

7. Victoria Sandell Svensson och Anders Jacobson

Tycker det var riktigt synd att hon åkte ut faktiskt. Jag tror att hon hade kunnat gjort bra ifrån sig. Jag gillar hennes danspartner riktigt mycket också. Har för mig att han är från Gävle också? Kanske är ute och cyklar.
Nej, det fanns fler som borde åkt ut innan henne, syndsyndsynd.

4 poäng.

8. Mattias Andréasson och Cecilia Ehrling

Jag är ledsen, men jag höll på att få frispel när jag såg att Ehrling skulle vara med iår, jag orkar inte med hennes tjatter, åh herregud! Hon är duktig på att dansa, men hela hon är så mjäkig, och neeej! Åh! Fan också.
Mattias är ju kanske Sveriges snyggaste kille, så det är synd. Dock var dom hemskt duktiga tillsammans, men nej, jag kan inte låta bli att inte gilla dom som par när hon är med. Kanske låter lite hårt och hemskt, men, nej jag vet inte. Dansen förövrigt var mycket bra, och Mattias hade en inlevelse som få hade.

7 poäng.

9. Stefan Sauk och Malin Johansson

Kan inte uttala mig för jag la inte märke till någonting...

10. Molly Sandén och Jonathan Näslund

Där har vi samma som med Mattias & Cecilia. Kan inte bara Jonathan sluta tro att han är bättre än alla andra? Och leka så jävla överlägsen.. Molly är nog den sötaste tjejen jag någonsin skådat, men jag tror nog att hon borde hålla sig till sången, något som hon gör riktigt bra. Dans kanske inte var hennes grej, allt bara spretar och hon ser lite osäker ut. Synd! Men somsagt, Jonathan behöver komma ner på jorden.

4 poäng.

11. Marcus Birro och Helena Fransson

Jag har inte så mycket att säga, jag gillar inte Birro heller, tog nog rökpaus när han dansade tror jag...
Kan han sluta vara så töntig bara?

- poäng.

12. Gudrun Schyman och Björn Törnblom

ÅH! Jag älskar Gudrun, hon är så söt! Och hon går verkligen in för det här verkar det som. Men gör hon det för att det är roligt, eller gör hon det för politiken och favorism? Kan man ju fråga sig. Hur som haver så tyckte jag att hon var jätte duktig.

6 poäng.


Inte för att jag är någon pardans expert nu, det får ni inte tro.
Men är kul att gå tillbaka sen när programmet är färdigt, och se vad jag tyckt och tänkt genom säsongen å vem som vann osv.

På återseende.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0