Mix megapol är min nya bästis

Dom spelar sjukt bra musik på radion just nu, först i bilen hem så var det så sjukt bra låtar att min vackra stämma höll på att göra så att vi körde av vägen.
Herregud.

Varit och jobbat nu, jobbade över i en timme, helt okej liksom!

Nu sitter jag här med tända ljus överallt och fryser endå ihjäl, förstår inte. Mormor skickade ett sms och sa åt mig att ta bort dom kläder hon hängt på elementen för att dom gör så att värmen inte kan komma ut, men jag fryser för mycket för att röra mig.
Ska man sova kanske?
Njae, inte min grej, inte nu iallafall.

Jag vill bara en sak, fick jag den saken nu så ska jag aldrig mer klaga, det lovar jag. Herregud.

Nu blev det en såsig jävla ballad, vad fan hände med min party musik? Kanske får sätta på min fantastiska spellista som jag komponerade ihop häromdagen, den är så bra att jag nästan blir kär i mig själv.
Skämtåsido.

Nu tar vi tag i livet.
På återseende.
/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0