När jag endå är igång..

Alla som jobbar på Mc'Donalds vet att rengöringsmedlet SK är något helt fantastiskt.
I mina ögon så är det den bästa uppfinningen som någon kommit på.

Jag har länge klurat på hur jag ska kunna få del av den hemma, jag menar jag kan ju inte riktigt sno en flaska från jobbet? Och jag vet ju inte hur man får tag på sånt själv.
Jag tänkte börja städ-strejka tills jag fann detta:

 

Den luktar got, och den gör rent. Helt underbart!

Nu vet ni mina vänner som bor själv vad ni kommer få av mig i present vid födelsedagar, jul, påsk osv.

Jag är nästan kär, fast det känns en smula patetiskt att hylla ett rengöringsmedel.. Äsch!

Kommer från Jennifers bästa affär; ÖB <3

 

 

 

Föresten så finns det en länk till Joakims blogg på sidan längst ner vid min meny till hans blogg, men jag föredrar såklart att dejten går via mig så jag kan ha koll somsagt..
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0