Nytt År Nya Möjligheter..

Godkväll!

Kände att en liten comeback i bloggvärlden kanske skulle vara passande nu när det är nytt år och allting.

Jag tror inte att en presentation är nödvändig då alla som kommer läsa nog känner mig ganska väl, men för er som glömt mig eller rentutav inte vet vem jag är så ska jag väl försöka knåpa ihop lite nödvändig information, det enda ni behöver veta liksom.

Emelie, kallas för det mesta för Lilly,
18 år,
Bor i en liten lägenhet i dom finare kvarteren med mig själv och mina dammråttor under sängen,
Världens gladaste tjej med det värsta morgonhumöret du kan tänka dig,
Jobbar på donken med dom allra bästa arbetskamraterna man kan ha,
Kommer nog ha världens bästa sommar,
Hatar modebloggar och allt som har med dagens outfit och sånt skit å göra,
Har den tråkigaste designen en blogg kan tänkas ha för tillfället, men den som väntar på något gott brukar man väl säga,
Förvänta er inget storslaget här nu i och med min comeback, det håller väl i en vecka eller två,
Hatar att vara med på kort, mest ofotogeniska människan du någonsin stött på,
Har en sån jävla bra humor, enligt mig själv, uppfattningen från andra låter jag förbli osagt,
Har världens finaste vänner och familj,
Jag kommer att uppdatera med allt, exakt allt, som Jennifer typ, bilder på vad jag gör, äter, dricker och hur jag sover.
Kommatecken är min bästa vän och det kommer ni att märka.


 

Skulle ha avslutat det här inlägget med ett klokt citat från en rolig tjej, men hon kunde inte komma på något på beställning, lite synd.



På återseende/  Fröken fräken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0