psykologi.

Nu sitter jag här och försöker pyssla ihop psykologin någorlunda, det går bra. Det kommer gå bra.

Orkar inte skriva någonting, ska försöka sova lite till snart, har sovit jätte mycket, efter skolan, på kvällen.
Vaknade för en halvtimme sen, är så sjukt slut i kroppen.

Sen skola till tjugo över två, och efter det ska jag jobba..

Nej psykologi var det, sen morgonpromenad.

Frida: Världens finaste dikt är skriven av världens finaste människa skrev jag ju, haha!
Du borde väl veta vem den är ifrån? Var inte direkt så att jag inte visade den för alla på jobbet liksom.
Men jag vet inte vem som läser, har ingen aning, så skriver inte ut något namn, kanske är onödigt, jag vet inte?
Äsch.

På återseende.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0