Vill bara skänka en tanke..

Till världens finaste lilleman Elias El Eter <3
Han är förkyld lillplutten, ååh!
Det gör ont i tants hjärta, skulle hemskt gärna ta på mig förkylningen så han slapp den.

Dina föräldrar har gjort ett fantastiskt jobb med att skapa ett sånt fint och fantastiskt barn.

Tant tycker att du är världens gobit så du vet.
<3











Okej, sista bilden så är det jag som har pyntat honom, SÅ SÖT!
Jag bara smälter jag, skulle kunna lägga upp 1000 bilder på honom, kanske rentutav göra en Elias blogg?


Viktoria och Remi ni är världens bästa föräldrar, Elias kommer att kunna vara stolta över er när han blir äldre <3

Anderssonviktoria.blogg.se
Om ni vill se fler bilder på världens underbarn.


Kommentarer
Postat av: din konkurrent

Han är ju så söt! o snäll!: )

2010-01-02 @ 19:11:06
URL: http://jenniferliljeqvist.blogg.se/
Postat av: Mamman

Guuuuuuuuuuuuuuuuud så ordentligt söt man kan vara!

2010-01-04 @ 12:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0