12

Godmorgon!
Tänkte bara kika in och säga hej.
Ska till skolan om en liten stund, men jag sov hos mamma och hade ingen mobil med mig, så jag åkte tidigare hem imorse, skönt skönt!

Nu sitter jag och äter frukost, för den som undrar så äter jag två hårdmackor med skinka och senap på, (Ja jag vill ha julmat, typ; nyss!) Och så dricker jag en kopp kaffe med MJÖLK.
Intressant.
Nu gick det överstyr här, med detaljer tycker jag....... Lite Jennifer stajlllllliksom.,

Idag har vi temadag: Mobbning, då jag, Jennifer och SandraP känner oss väldigt hemma inom detta område så ska vi självklart gå dit och briljera lite, om vi har/är mobbare eller är/blivit mobbade låter jag er klura på själv.

Nu ska jag ta och lägga på en rem här så jag kommer iväg någongång.
Vi hörs!

På återseende.
/L.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0