bad boys

God kväll!
Nu blir ni väl allt glada när världens roligaste tjej visar sig i rutan för andra gången på två dagar? Herregud! Vilken framgång.

Som ni kanske sett, eller ser, eller kommer att se så har Mr.Byman skrivit det kanske mest ointressanta inlägget i min blogg någonsin, men det var ändå rart att ta sig tiden tycker jag.
Tack och bock.

Idag har jag jobbat, 12-19, härligt! Har stått i köket hela dagen, och det har varit KUL MED OMVÄXLING! Superglad.
Sen åkte jag hem, duschade i 40 minuter kanske, så jävla skönt! Sen kom Christian hit, så tittade vi på Johan Falk, (den var jättedålig) Jag förstod ingenting.. Sen åkte han hem, så nu är det lugnt och skönt igen.
Men det var trevligt med lite besök såhär på kvällskvisten, inte ofta det händer att någon vill hälsa på mig mitt ute i skogen.

Nu ska jag påbörja min insomning, känner att ögonlocken börjar bli tunga.
Imorgon är det skola, fantastiskt.

Känner att det här nästan slog Chris inlägg i uttråkning nu, så bäst att runda av lite.

På återseende.
/L.






Christian 13 år.
HAHA, förlåt, var bara tvungen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0