den VIKTIGASTE veckan i mitt liv är på ingång..

Så vänta er inte någon stående ovationers uppdatering från min sida..
(som ni någonsin gjort det ;)

Ni får veta när det är klart liksom, får ni inte veta, nej då går det inge bra alltså..

Måste bara berätta om en rolig grej som hände i fredags på GDG: (macken alltså)

Jag och Zandra går dit för att köpa ciggaretter,

jag handlar mina först, betalar och tackar för mig.

Zandra handlar och blir tillfrågad om leg.....

 

Det som är så roligt är att Zandra är 23 år gammal, jag är 18.. Borde jag ha åldersnojja eller vad? Ser jag så gammal ut? Eller ser hon ung ut? Det som är bra var att jag igår fick visa leg på Old Saints för första gången på himla länge, jag tar det som ett tecken att jag fortfarande ser ut att vara 15. 

På återseende. 
/L.  



Jag får nog acceptera att jag inte går i sjuan längre..........


Kommentarer
Postat av: viktoria

Hahahaha va liten du var! haha

2010-03-08 @ 10:54:22
URL: http://anderssonviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0