Gästblogg A´la Byman

Hejhej, goddag goddag!

Nu tänkte jag att det var dags för mig att göra ett gästinlägg här. Min Sambo är lite magsjuk så jag bilade iväg hit för att kolla på film och hänga lite. Det är Johan Falk på teve just nu, har redan sett den men den får duga ändå.



Jag trodde att Emelie skulle ha dukat upp värsta godisbordet med chips, läsk och massa godis, men ICKE!

Idag så stod jag och Emelie i köket HELA dagen lång. Hur klarade vi de utan att bråka??!! Johanna skulle ha jobbat till 19, men gick ju av tidigare beskriven anledning hem så Emelie hoppade in den tiden.

Annars då? Jo, de rullar väl på. Jag har praktik en vecka till och hur fan ska de gå med alla skrikande jävla barn??
Och jag ska bli lärare, haha:D Lols, som valpen skulle ha sagt.

Till Johanna: Krya på dig älskling!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Tror ja ska ladda ner unibet och spela bort lite mer pengar, emelie är helt inne i filmen nu, hahah !

/ Christian "Lols" Byman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0