Glamourama

Hejhej godkväll!

Nu är jag hemkommen efter en nästan heldag med bästa Vik och Elias.
Åkte somsagt och hämtade min syster efter hennes skola, lämnade henne hemma, skjutsade mamma till jobbet, och sen hämtade jag upp Elias och Viktoria.
Mötet hos prästen gick jättejättebra, hon var supermysig och trevlig och jag kommer att få mitt lugna stillsamma anonyma lilla dop med dom närmaste, det känns bra!

Efter det åkte vi hem till dom och lämnade bilen, och hämtade vagnen och tog en iskall promenad till stan och käkade middag,
bla bla bla..
Sen gick vi hem till dom igen, så kom Emilie dit, så planerade vi lördagens bravader som kommer bli hur roligt som helst!

Sen fick jag uppleva hur det känns att skrapa rutorna på en iskall snötäckt jävla bil, och sätta sig i en iskall bil och skaka alla ben i kroppen i hundra år.
Hämtade mamma och sen åkte jag hem.
 
Nu sitter jag här och ska ta och hoppa in i duschen, har världens blåsa i munnen, vid kinden liksom. gör så ont och är obehagligt. Är väl munherpes eller någon annan könssjukdom jag fått, man vet aldrig med den här världen längre, snart blir man väl sjuk av att borsta tänderna med fel borste liksom.

Äsch.
Ska ladda in lite bilder från min kamera nu, visar väl sig om det hamnar några här.
På återseende.
/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0