Hur vet man att man är lycklig?

Hej hej välkommen!
Nu är jag hemma på lite rast och vila, ska snart bege mig ut i snövädret och hämta Viktoria och Elias.
Mamma hämtade mig efter skolan, så åkte vi och lämnade henne så jag kunde låna bilen, vägrar gå i det här vädret liksom! Och bästa Viki och Elias ska följa med mig så jag slipper gå ensam, mycket bra!

Nu när Viktoria skrivit ut det på sin blogg så kan jag också göra det,
anledningen till att jag ska döpa mig är för att jag ska vara gudmor åt världens finaste Elias, Och eftersom jag inte är döpt så måste jag göra det nu, känns ju en smula flummigt alltså, men vad gör man inte?
Jag kommer ju vara världens gladaste och mest stolta gudmor och göra allt för lille donis, Åh! Jag är så glad! :) Sånt himla fint hedersuppdrag kan man nästan kalla det.
Han ska vara stolt över att ha mig som gudmor, så det här tar jag minsan på fullaste allvar.
Stackars honom om någon skulle kasta sand på honom på dagis, eller mobba honom i skolan (inte för att jag tror att han kommer bli mobbad på något sätt, haha men man vet ju aldrig!) Då kommer Tant Emelie komma dit och röra om i luckan, bråkar man med Andersson/El Eter så bråkar man med Liljedahl liksom.
Haha, gud, jag låter som ryska maffian eller något, nu var det ju inte riktigt så jag menade, men förhoppningsvis förstår ni vad jag menar, gör ni inte det så får ni fråga någon som vet.

Så nu ska jag ta och borsta håret och kanske sätta på mig en skjorta och kavajbyxor så jag ser lite anständig ut? Haha, nej orka, Prästen får ta mig som jag är, lite tovig i håret och allmänt sliten och trött på livet sådär.

Nu ska jag avrunda.

På återseende.
/L.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0