Imorgon kommer bli den bästa road-tripen..

Hejhopp!
Är hemma nu efter en kvälls jobb, härligt!

Hittade ett par skor på stan idag, jag har suktat efter dom sen dom kom, men då kostade dom 600, det sved för mycket i min plånbok då, så jag fick nöja mig med att bara titta.
Men idag fick dom bli mina, för ynka 199 kronor, sen att dom är en storlek för stor gör ingenting, köpte någon jävla gummigrej till för 49 kronor så det är kalasbra!
Och att Mamma lovat att betala min outfit till dopet och festen på lördag är ju kanske det bästa jag varit med om!





Som vanligt så gör inte bilderna sig rättvisa, eftersom sakerna på skon är guld å silver, inte brons som det ser ut som.
 Men dom är snygga, jag blir lika lång som en flaggstång. Men vi kör bara!


Imorgon ska vi åka till Uppsala,  Jag, Nils, Carl-Henrik, Sanna och Joel.
vi ska hyra en bil och ta en liten tur och utforska stan där, kommer bli superkul! Kom ju på att jag lovade att köra dom igår, sen lovade jag Viktoria idag att vi skulle till valbo imorgon! :( Känner mig dum nu, Förlåt bästa Vik<3
Så det ska iallafall bli spännande, Jag som är så rädd å köra nya bilar, men går säkert bra.
Ska ju få köra värsta lyxbilen nästan!



(Alla nya bilar är för mig lyxbilar) Haha!

Det sista mamma sa till mig idag var;
Kom ihåg nu Emelie att du kommer inte att köra en långtradare eller en hummer, utan den är bara lite längre än våran bil! Och den är lika bred, så du inte blir nervös när du ska fickparkera.

Haha! Fickparkera, jag? Hahahaha!

Nej nu blev det för jobbigt och skriva.
Tar med mig kameran så ni kan väl förhoppnigsvis vänta er lite snyggisbilder imorgon!
På återseende.
 /L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0