Voktoria

Hola!

Jag vet att ni undrar, tänker och funderar febrilt över vars jag tagit vägen, och det kan ni gott göra!
Orkar inte berätta vad jag gjort,
eller kan väl sammanfatta det lite kort:

Blivit onykter med vänner,
Carl Henrik piercade min bröstvårta
Jag hade inget smycke så jag tog ut det
Varit med Voktoria
Varit barnvakt åt finaste Elias
Skrattat med Voktoria
Fikat med Voktoria, ch och henke
Pluggat körkort
Kört bil
Fått mina första motorstopp på länge,
Varit med Zandra, Erica Och Jennifer en hel del.
Sovit
Jobbat

Sen orkar jag inte berätta något mer.
Ikväll ska jag dricka vin, och fira mina framgångar.
I helgen ska jag jobba.

Hörs hej!

4

Skrattat länge åt deh här bilden har jag också gjort.
Under tiden som minderårig var jag som bäst.
Oh ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0