eko eko eeeeko

Godkväll mina fina.

Har inte haft någon energi till det här alls, har varit fullt upp liksom,.
Men nu kände jag att jag skulle ta och berätta vad som händer i mitt allt för intressanta liv, kan vara kul att veta.

Har haft en skitbra helg, i fredags blev det mys med hemlagad pizza, idol och film, underbart!
Vid elva tiden plingade det på min dörr, så var det en läskig gubbe där ute, så jag vågade inte öppna, fem minuter senare plingade han igen, jag har aldrig varit så rädd, usch.. Låt mig vara liksom.
Kunde tillslut somna efter massa stöd från mamma och Jenny, underbara!

Lördag, lördag lördag, jobbade hela dagen, det var kul, mja.
på kvällen så blev det lite fest, den slutade ganska tidigt pga massa saker men det var det värt, hade en trevlig kväll och den hade inte kunnat sluta bättre.

Imorse så vaknade jag och var helt torr i halsen, två alvedon massa vatten och lite sömn så var jag på topp igen och tog tag i dagen, åkte ut till jobbet (FICK STÅ HELA BUSSRESAN, VILKET SÖG!) Har nog inte berättat men min bil är på lagning den la av helt häromdagen, så nu ber jag på tur att den fungerar snart igen. Iallafall, käkade mat, hängde lite och planerade inför morgondagen, så allt det var klart..
Åkte hem till Viktoria och Remi direkt efter, och här är jag nu.
Dom är på bio, så jag passar gudis, vilket jag tycker är skitkul, eftersom han är bäst och jag tycker om att vara med honom, men han är så mammig/pappig nu sen han vart sjuk (han har börjat på dagis) så jag har inte kunnat titta på honom utan att han har blivit en smula hysterisk, så när dom skulle gå så var han ju inte världens gladaste bebis, men vi chillade lite, tog det i hans takt och nu tror jag det är bra, för idag iallafall.. Imorgon är en ny dag, då har han säkert glömt att vi blev sams :(
Nu sover han iallafall, rätt upp och ned ligger han i sängen, gullgris. Eller han vaknar å skriker lite ibland, sen blir han tyst och somnar, han kanske drömmer eller soverl lite oroligt när han vet att det sitter ett monster som han är arg på i vardagsrummet ;) Haha.. skämt å sido.

När dom kommer hem så ska jag skynda mig ner på stan för bio med bästa tuss&nilsen; I rymden finns inga känslor ska vi se, blir ett perfekt avslut på en fantastisk helg.

Ganska harmoniskt det här endå, att bara få skriva det jag känner för, sen att jag inte är Astrid Lindgren i skrivning är väl en annan femma, men det har ju sin charm det här med särskrivning och felstavningar ;) Meheh.
Aja, nu ska jag fortsätta titta på tv.

På återseende.
/L





VÄRLDENS GULLIGASTE .


Kommentarer
Postat av: Tussan

Du glömde skriva att Tussan är bäst;) love you!

2010-09-27 @ 00:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0