Godmorgon underbara tisdag

Jag tog mig en längre stödvila igår, på en sisodär 10 timmar mer än vad jag tänkt mig, men det var väl behövligt antar jag.. 

Min morgon började sisodär, fick veta att vi fått fel startmotor till bilen, så nu får jag ingen bil idag utan behöver vänta ända tills imorgonkväll eller torsdagmorgon, haha. Dagens i-landsproblem..

Det som gjorde min morgon var världens bästa sms från världens bästa Tussan, blev så glad! Jag älskar dig, du är bäst!

Kom även fram till  att jag ska sluta gräva ner mig, ta dagen som den kommer, framförallt livet som det kommer och börja finnas till för mina nära och kära mycket bättre och mer,
för det finns faktiskt dom som har det svårare än vad jag har. Så nu skippar vi det här negativa och alla tankar som snurrar runt, för ett litet tag iallafall, det är oundvikligt att sluta tänka för evigt.

Vad gjorde jag igår då tro, jag jobbade 8-14.30, var helt slut hela dagen, hade kramp som gjorde att jag inte kunde röra mig ibland, skithemskt! Kanske därför jag sov så mycket.

Innan jag åkte till jobbet åt jag frukost, och fick en smärre chock när jag insåg hur jävlajävla kallt det börjar bli? GE MIG SOMMAR OCH VÄRME, kommer inte kunna inse att det blir höst och vinter nu eftersom jag har jobbat hela sommaren, varit lika blek som ett vitt lakan och inte varit utomlands någonting :( SUuuuuger.





Som ni kan se åt jag världens största frukost och världens godaste, nöjd tjej som aldrig ens orkar bre en skorpa ens typ..
Havregrynsgröt med äppelmos, en kaffe, macka med leverpastej och frukt.
Och på bild två så har jag tagit kort på min morgonchock.

hahaha, alltså det finns nog ingen som förstår hur mycket jag skrattar åt mig själv inombords just nu, inser ni vilket fruktansvärt töntigt inlägg det här är? HAHA!
Nu har jag ju fått med det mesta, förutom dagens outfit, fail..



 Ser ut som att jag vaknar i ett bananplantage varje morgon, kul!
När Casper var här och hälsade på häromdagen så såg han en Kossa här utanför, kanske en fantasikossa fast jag börjar fundera lite, hade inte förvånat mig om det en vacker morgon traskade runt en ko här ute..
Aja, med det säger jag godmorgon; Vakna med the voice, en kopp kaffe och en dusch.

På återseende.
 /L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0