Har än en gång insett att jag är faktiskt bra på det mesta!

Tog mig i kragen och lagade ungspannkaka med bacon ikväll, kom på att jag tycker om det sjukt mycket när mamma lagar det, kan hon så varför skulle inte jag kunna tänkte jag?
Jennifer skrattade högt och langade kommentaren;

- Men Lilly, inte kan du laga sån mat heller,
- Tänkte när jag såg din frukost att det måste vara stora fel när Lilly ställer sig och gör frukost..
Sen skrattade hon ett tag.

FU tänkte jag på henne, eller lols..
jag gjorde världens godaste jävla mat,  fyfan, fick orgasm i min mun fem gånger.
Sen kom jag på att jag ska ha möte hemma på torsdag, Kul tjej.. ehm,.
och då måste jag ju öva på att baka (läs; ha en ursäkt till att baka) Chokladbollar.
Hade dock inget pärlsocker hemma, men det får duga med gryn, hoppas det iallafall, blir väl succé-chokladbollar det med, som med allt annat jag gör.
Undra vad jag ska prova mig på imorgon? Söndagsstek kanske, får bli något avancerat iallafall, så jag kan visa alla hur grym jag är.

Tussan jag vet att du är stolt över mig nu..

Nu ska jag iallafall krypa ner i mitt bad, tända ljus och en öl..
alkis-varning eller livsnjutare, kalla det vad ni vill..

Lite bilder på min dag kommer om en stund, eller imorgon, har inte riktigt orkat med att lägga in dom än.
Imorgon blir det jobb 07.45-14.30, glidarpass, gör ju inte saken bättre att jag öppnar med Therese, Fredrika, Jenny och Spiik, dreamteam -jatack.
 Aja,

På återseende.
/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0