I walk the line

elloello.
Nu börjar den här dagen lida mot sitt slut, vilket jag självklart tycker är skönt.. Lägga sig i soffan, titta på något b-program, vara lite bitter över att man har så tråkigt och är ensam, för att sedan gå och lägga sig och vara bitter en sväng över att man ska upp i ottan.
Äsch, inte ska jag vara sådär inte.
Fast det hade ju varit kul om han hade varit här, mycket bättre.. Men snart så, kanske, hoppas.

Har somsagt varit på möte på jobbet, gick bra, resan dit gick inte bra, den var sjukt jobbig och påfrestande....
Spiik's bil lever sitt egna lilla liv, höll på att orsaka seriekrock, men annars är det lugnt.
Var på köpis en mini-sväng efteråt också, och sen fick jag skjuts med monsterbilen hem.. Lugnt och fridfullt, tills mongot kom på att hon inte stängt sin dörr, öppnar den i 140 km/h och sen kunde hon inte stänga den.
JAG ÄR INTE RÄDD, JAG MÅR BRA, rullade i mitt huvud.
Haha, men det har ju sin charm, lika som Amanda har, (nu skulle jag ha länkat hennes blogg här också, för så gör vi, vi jobbar tillsammans, men jag måste klura lite till hur man gör med det alltså) ..

Nu ska jag ta ett bad, tända lite ljus och läsa en bok tror jag, underbart! Så får det bli alltså.
Mina skabb på armarna har försvunnit på vänster armen om någon undrar, men nu är det värre på högern, SÅ JÄVLA ÄCKLIGT.. (nej det är inte riktig skabb, utan raknings-prickar tror jag,
ja jag rakar mina armar och det har gått skitbra tills sist jag gjorde det,) Ska smörja med kortison innan jag somnar ikväll, hela armen ska vara insmetad.. Så fåre bli.

Imorgon ska jag öppna, med Tessan, Jenny och Spiik, verka dåligt? Skulle inte tro det.. Vet inte vem den femte är? Lotta kanske.. Ah, det visar sig.
Får hämtning mellan sju och kvart över sju imorgon, så går nog ut vid tjugo över kanske, blir skitbra det.

Har inte orkat ladda min kamera än, fast har inte så mycket att ta kort på heller egentligen..
Vad vill ni 34 000 läsare titta på? Tell me..
Nu kissar jag på mig snart, måste gå.

På återseende.
/L.



Tusen varv runt jorden och tillbaka, så bra är du. Älskade Gudis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0