våga riskera, ta chansen, tveka inte, gör bara.

Hellooo hombres.

Nu ligger jag här i min soffa och tittar på halv åtta hos mig, har haft en bra dag, 
det gick fort hela dagen på jobbet, heldag med Spiiken liksom, aldrig fel.
Efter jobbet följde jag med spiikpanik och hennes man till H-by och snodde ett kuvert, så flängde vi lite överallt och sen hamnade vi på Ica Maxi, köpte halva niveas sortiment för ansiktet då jag imorse såg typ karlavagnen i min panna (okej kanske inte så dramatiskt) men nästan.. Så nu ska vi få freeescha ansikten minsan.

Imorgon och tre dagar framåt så är det stängning som gäller, är inte sådär skittaggad, men det går väl över när man väl är där och inser att det bara är å köra.
Min bil är fortfarande inte lagad, vet inte hur jag ska komma hem imorgon riktigt, men det löser sig..
Mamma skulle betala taxi åt mig ifall att det inte löser sig, ibland lönar det sig att vara bästa barnet!

Nu har jag käkat spaghetti och köttfärsås, om någon undrade, sjukt gott..

Laddar inför helgen iafl, girls-night med dom bästa, alla som känner att dom är av det rätta könet så är det bara att höra av sig, så ska vi se till att alla får vara med.
P.s. Är du bitter, tråkig, eller allmänt otaggad så behöver du inte bry dig om att fråga ens..
fast jag är inte den som är den, haha så ett försök skadar aldrig.

Aja, nu har jag pladdrat på om allt för mycket onödigt..
Vill ni se något kul så kan ni åka till Mc'Donalds Valbo och titta på världens snyggaste hemmagjorda skylt som står mitt i vår Drive, för den har minsan Lillyboy snickrat ihop, den skylt som berättar att beställning görs i lucka ett.. Jättefin är den, och sne! :)
Lappen om att plinga på klockan är ännu snyggare, en bit kartong och en skakig hand, haha!
Aja, dagens mest onödiga info..

Jag och Amanda var kanske hur bra som helst i kassan idag också, sjukt kul! Har aldrig varit så taggad tror jag, haha.. övertrött eller bara ett cp? You decide, aja.

Nu är det massamassa tv-mys som gäller, sen ett bad och sömn! Underbart.

Aja no.2.

På återseende.
/L.

Tussan är bäst.



HAHAHAAH! ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN PÅ FRIDA OCH HENNES TVILLINGBROR! GRR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0